Ett grymt party

Vi hade vår studentskiva igår - alla Bolands esteter plus hantverk och Sam. Ett sjukt lyckat megaparty på BJ! Idag är det mindre kul och tröttheten är ett faktum mer än nånsin... Har därför tröstätit pizza och colanappar till middag samt tagit mig en rejäl tupplur. Nu börjar det kännas bra igen!

Alldeles snart kommer fredrik hem och jag längtar smått ihjäl mig. Nu kommer han hem för sommaren!

Såhär såg jag ut igår - temat var "Såhär kommer du aldrig att se mig igen". (förlåt mormor och farmor, lovar att inte se ut såhär mer...)

 


Kommentarer
Postat av: Mormor



Fortfarande en skönhet !

Älkar dig, kärleken är blind.

(tycker faktiskt att du är het)

2012-06-02 @ 09:24:45

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback