Listat

Snodde en lista från Egoina i brist på annat.

Vad är du rädd för?
- Att inte räcka till. Samt att inte komma in på Framnäs till hösten.


Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
- Min kreativitet/engagemang, talförmåga och rastlöshet som gjort att jag redan fått vara med om mycket mycket mycket roliga saker redan i livet.


Det roligaste jobbet du haft/har?
- Haha ja, de har ju inte varit så många. Körledare för Tierps kyrkokör!


När grät du senast?
- För cirkus 2 timmar sen. Less på magen och vad som orsakar dess besvär.


När skrattade du senast?
-  När jag nyss under middagen tog fetaosttärningar på maten och var på väg att lämna en ynka i skålen innan jag frågade "får jag ta den sista också" varpå mamma brast ut i ett asgarv som smittade av sig. Förresten har Ice Age 2 på 7an orsakat en del skratt den sista timmen också.


Vem åkte du bil med sist?
- Mammsen


Vem åt du mat med sist?
- Mamma och lillebror


Vem sov du hos sist?
- I svärmors lägenhet i Uppsala


Vem sov hos dig sist?

- Fredrik


Vad var du rädd för när du var liten?
- Gunghästen hos farmor, haha! Och hönsen i hönsgårn.. Fy tusan!


Vad ville du, som liten, bli när du blev stor?
- Oj, det minns jag inte. Har nog alltid tänkt mig ett artistiskt yrke i någon form.


Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?
- Två gånger för lite större grejer. Opererat bort ett stort födelsemärke en gång och opererat bort tre tänder långt nere i käken en annan gång. Det sistnämnda var hemskt då jag var vaken hela operationen när de krossade tänderna där de låg i käken och fick plocka upp bit för bit...


Har du någonsin sportat?
- Tro det eller ej men jag har en förträngd tid som fotbollsspelare i Karlholms GoIF. Plus att jag var himla aktiv på cykeln några år samt har varit väldigt aktiv som spinninginstruktör. Det skulle jag fortfarande vara om jag inte hade tidsbrist.


Någon du ser upp till?
- Jag har många starka personer i min närhet som jag ser upp till. Mina mor- och farföräldrar har alltid stått väldigt högt på den listan eftersom det är de, förutom mamma och pappa, som präglat mig så pass mycket. Kanske mest ser jag upp till dem eftersom de båda paren i år varit gifta i 45 år vardera - trots att de inte ens är värstans gamla <3


Vad finns alltid i din handväska?
- Stämgaffel, tuggummi, handkräm, plånbok, nycklar, rött läppstift och en fickspegel.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback