Duktig som bara den!

Jag har fått nationella prov-resultaten från både muntliga och skriftliga delarna i Svenska B och kan säga dubbelt HURRA!!!, dansa några varv och göra x antal high fives med mig själv. Nog för att det vore själva faen om jag inte gjorde bra ifrån mig i just svenska, men det är ju alltid roligt när det blir resultat.

Skoldagen tog slut tjugo i två och sedan dess har jag slitit mitt hår över en rapport i Svenska C som ska in på onsdag. Undrar om jag inte till och med lyckas slå på stort och lämna in den två dagar före deadline?! Kan vara möjligt. Kanske. Isåfall är det också värt en liten dans och några high fives. Å andra sidan är varenda uppgift som blir klar värd det nu.

Varje liten uppgift som lämnas in är ett STORT steg närmare studenten.

Strategin just nu:

1. Läsa uppgiften
2. Ordbajsa i Word. 2-5 sidor är standard.
3. Blunda och spara
4. Skicka in
5. Hoppas på det bästa
6. Glömma

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback