Julens första önskelista

Jag är lite kluven i år till min önskelista i år och jo, jag tänker nog lite för mycket när jag skriver mina önskelistor istället för att bara raspa ner det jag mest av allt vill ha (och ja självklart skriver jag önskelistor fortfarande trots att jag är 19 år!).
 
Just nu resonerar jag såhär att jag tänker önska mig "egosaker". Inte stort, inte dyrt utan bara små söta må-bra-saker som jag och min mage kan lata oss med på jullovet. Det har varit mycket köksbunkar, skålar och slevar nu i flera år och JISSES vad jag har njutit av att få dessa saker till jul, födelsedag, student o dyl. Och det fina är att jag ju fortfarande njuter, varje dag, varje gång jag använder dem.
 
Kökssaker (som jag inte alls har ledsnat på utan bara prioriterat ned ett snäpp!) får i år stå tillbaka lite för böcker, fina nagellack och badskum om jag får önska (vilket jag får eftersom julen liksom är själva tillåtelsen till att radda upp vad man önskar sig, hehe).
 
- Fina nagellack
 
- Presentkort på klädställen som Monki, H&M o dyl.

- Presentkort på MQ
för GUD vad jag skulle vilja ha råd att köpa mig ett par nya Levi's. Världens bästa jeans!
- Tyras bok "Från blogg till business" - hela hon är som en enda stor inspirations-kick!
 
- Bubbelbad från "I love...". Mums.
 
- Bakboken: Lomelinos tårtor
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback