Silversked runt fingret

När jag kom hem på höstlov hann jag ungefär innanför dörren när mamma sa "ehh du kan få en för tidig julklapp...Du skulle iaf snart ha hittat påsen på hyllan eftersom jag inte hunnit gömma den....". Min mamma är så söt, haha, hon älskar verkligen att ge bort presenter och har precis lika svårt som jag att hålla mig fram till rätt dag. När man har köpt nåt fint vill man ju ge det på eeeeeen gåååååång!
 
Det som låg i påsen var i alla fall världens charmigaste ring från Gaffelkonst. Jag tokälskar deras smycken. De gör om gamla silverbestick till smycken och ställer alltid ut på Svenska slottsmässors stopp i Österby (som jag bittert missade i år) och det var där mamma hade hittat ringen jag fick! En gammal silversked som smitts om till en söt ring som sedan höstlovet sitter stadigt på mitt vänstra långfinger.
 
Här med lite mjöl på eftersom jag tog bilderna precis efter pepparkaksbaket i helgen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älskar dig! <3

Svar: Och jag dig! <3
Matilda Karlsson

2012-11-30 @ 09:32:09

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback