Jag vill också ha lite för tidig julstämning

Igår var jag exakt sådär effektiv som jag skrev att jag skulle vara och därför försvann liksom bloggandet i mängden. Tvätt, städ, hamburgerbrödsbak och vokalensemble hann jag med igår plus en mysmiddag på sena kvällen när jag och Fredrik var klara på varsitt håll med diverse inspelningar och rep.
 
Idag är det exakt sådär regnigt och ruskigt som det var sagt att det skulle vara och jag längtar exakt lika mycket hem till Österby julmarknad (Svenska slottsmässor) som jag trodde att jag skulle göra.
 
GUD vad jag skulle vilja bara sätta mig på nästa plan hem och botanisera bland slottsglögg, pepparkakor, lutfisk, marmelader, gotlandslimpor, handstöpta ljus, tovade mössor, silversmycken och tomtar hela dagen i morgon...
 
Buhu.
 
Om jag ändå hade lite kalvdans med hjortronsylt åtminstone.
 
MVH /www.bitterpitebo.se
 
 
Inlägget från förra året:
 
http://bonnbonan.blogg.se/2011/october/helgen-i-bilder-for-tidig-jul.html
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag ska hälsa hela Österby från dig i morgon.

F.ö. så ska det vara rårörda lingon till kalvdansen... ;-)

Svar: Tack Dennis! Nej fy nej ;)
Matilda Karlsson

2012-10-13 @ 22:55:25
URL: http://deliq.blogspot.com

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback