Bolandsbesök = kärlek

*Tidsinställt inlägg*
 
Min Bolands-abstinens blev lite hjälpt igår. Jag & Fredrik fick lite tid över så vi tog oss en liten tur dit på eftermiddagen och hälsade på. Så himla roligt! Det är så märkligt - trots att jag liksom "klippte navelsträngen" därifrån i våras vid studenten och har gått vidare så finns det bara en känsla när jag går in genom entrén: "Här hör jag HEMMA!".
 
Å andra sidan åt, levde, och verkade vi på Boland i tre år och gjorde för sjutton inget annat under den tiden (jo förstås men det mesta var ändå Boland-relaterat på ett eller annat vis..).
 
Boland = hemma. Och de dum-jävlar som vill lägga ner skolan eller ta bort estet har jag INGENTING till övers för. Heja Boland!
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback