Nu ska lillebror bli en byxmyndig moppepojke *wäää*

Tänk va, min lilla lilla lilla lilla pyttelilla gulleputtenuttiga bror. Abbe. HAN FYLLER 15 ÅR IDAG FÖR BÖVELEN!
 
15 år. Jag känner mig gammal.
 
Det känns inte överdrivet länge sen jag blev skitarg på honom för att han sprang utan blöja i 2 minuter och på de 2 minutrarna hann kissa på en av mina barbiedockor. Eh, justja, det är 14 år sedan det ja...
 
Grattis min älskade Abbe! Ses i morrn! (För ikväll är ju du och tittar på Avicii *googlar stavning*, Nause och annat som en storasyster kan bli FETT aVuNdSjUk på. Wää.)

Alltså hur jädra göllig får en 3-åring lov att vara? Albert Anno. 2001.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback