Senaste tidens liv i Instagram-bilder


1. Jag har gigat för första gången efter utbrändhet och sjukskrivning. Det var neeeervigt men gick bra och var kul!
2. Mina älsklingar har återförenats i och med att Fredrik kommit ner för sommarlov <3
3. På insta är det dåligt med mångfald. Mest vältränade kroppar hit och dit och "kolla vad duktig jag varit". Jag vill visa att vi andra finns också. Nu finns taggarna #jagärintetjockjagärbaramycketkvinna och #mångfaldimedia
 
 
1. Jag behöver inte lägga upp dagens outfit varje dag. Det räcker med att ha gjort det en gång. Såhär ser jag ut. Varje dag.
2 & 3. Världens bästa Maria har tagit studenten!
 
 
1. Grisarna badar gjyttja om dagarna när det är varmt. De gillar särskilt att komma och stryka av sig skiten mot ens ben efteråt.
2. På landet har vi felvända lyktstolpar. Allt för att kunna se grödornas växtprocess även i mörker, såklart. På bilen har vi ju lysen för bövelen, så vem behöver lyse på vägen?
3. En ny, fransig, fantastisk väst stickad med bandgarn har jag införskaffat. Hippiemysig och underbar.
 
 
1. Lill-Timpen var i sitt esse i söndags och rev upp kryddor ur rabatterna varvat med att leka i sandlådan.
2. Jag köpte en hatt på loppis för 40 kronor. Hösten är räddad! Bättre bild lär komma så småningom.
3. I media har alla tjejer släääääta halsar trots att de ligger ner. Brösten är alltid lika stora, jämna, och sittver i samma höjd. Magarna hänger ALDRIG eller rynkar sig/valkar sig även om de ligger ner. Vafan, vems hals korvar inte ihop sig när en ligger på en kudde? Det krävs inte ens övervikt för att det ska bli så. Kom igen. #mångfaldimedia
 
 
1. Grisarna har sagt åt mig att chilla/fånga dagen/carpe diem osv.
2. Jag har varit på kusins skolavslutning!
3. Och sist men inte minst har jag bokat biljetter till PENNTRICKET som kommer bli en alldeles fabulös, annorlunda, fantastisk, feministisk show i höst! Med min favvo Lady Dahmer (of course) och Cissi Wallin.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback