10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

En lista som jag hittade hos HanaPee.
 
10 saker som jag tycker om:
 
Vara barfota i solen
Virka
Fika
Mysa
Värmeljus
Sjunga
Bada badkar läääänge
Titta på serier
Umgås
Laga mat och baka (och äta den/det. Såklart)
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
 
Att rensa ur kattlådan
Ångest och oro
Dålig TV-reklam
För mycket stress
Att vara långt ifrån dom jag tycker om
När katten rivs
Vara inomhus på sommaren
Att inte ha körkort
Sova ensam
 
Bra reklamfilm:
 
 8 bloggar jag läser:
 
Lady Dahmer
Egoinas Värld
Spiderchick
Blondinbella
Bloggkommentatorerna
Apan satt i granen
HanaPee
Tyras
 
Lady Dahmer som gör mig mycket klokare på många vis:
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
 
Driva ett företag
Gifta mig
Få barn (OBS inte "skaffa". Barn är inte ägodelar/en sak. Punkt.)
Äga ett äldre hus/en gård på landet
Tjäna feta pengar
Äga ett silverfärgat gökur
Må bra
 
6 saker jag är rädd för:
 
Fåglar
Att stupa framlänges när jag springer i trappor
Prata i telefon
Visa mig svag
Att katten ska springa bort
Att någon i min närhet ska dö
 
Äckligaste djuren i världen:
 
5 platser (bland många andra) jag tycker om att vara på:
 
I Fredriks famn
I traktorn
Robertsfors
Logen på Regina
Trädgårdslandet
 
4 ord som beskriver mig (i normalt tillstånd. Blir så tråkigt om jag ska skriva hur jag är nu).:
 
Pratsam
Energisk
Impulsiv
Rak (-t på sak)
 
3 saker jag ser fram emot:
 
Må bättre
Åka till Sälen
Träffa vänner jag inte sett på väääldigt länge
 
 
2 bra filmer serier:
 
The walking dead
House
 
1 bra låt:
 
Nina Simone - Strange fruit
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

alla listorna var bra/du.
UTOM det silverfärgade gökuret, Bläää...
Älskar dej, KRAM !

Svar: Haha jag visste att du skulle säga så min tokiga kära mormor! Ses snart, älskar dig också!Kram!
Matilda Karlsson

2013-03-21 @ 16:58:35

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback