Senaste veckornas liv i Instagram-bilder no.2

1. Fredrik köpte ett nytt ljudsystem och en av kartongerna blev ett katthus. Vi höll på en halv söndag. Sjukt töntiga men kärleksfulla katt-parents är vi.
2. Mozart gillar även det här med att hjälpa till. Särskilt när det ska sys.
3. Tydligt är att hjälpen var bra för lapptäcket blev färdigt!
 
1. Jag är sjukskriven en månad till. Vissa dagar dåliga, andra mindre dåliga.
2. Många dagar får jag att gå genom virkning.
3. Örhängesverkstad!
 
1. Jag har hittat min brudbukett. GAH vad fin den är. (När det nu är dags om några år, vill säga).
2. Abbe var här på besök och det gillade Mozart!
3. Jag har köpt fredagstulpaner igen. Barbierosa.
 
1. Jag har tittat på Mello och skrattat åt Jonas Gardell.
2. Och gått till KBT-möte i solsken. Dock inte som en solstråle.
3. Men solen fick i alla fall vara i mina nya örhängen.
 
1. Jag fick sug efter sommaren när jag hittade en bild i mobilen. Jag längtar efter gräsmatta, hårda sommarbarfotafötter, träskor, trädgårdsland, jordgubbar.
2. Vi var kattvakter till en katt som visade sig vara en kopia av Mozart. Jag såg knappt skillnad ens en gång.
3. Det där när man badar och hör ett litet, ynkligt mini-flås i örat vid badkarskanten <3
 
1. Mozart fyllde 1 år! Hurra!
2. Vi fikade och låtsades att bullarna var skatten vid regnbågens slut.
3. Jag kom på att en blommig jeansjacka matchat med Raybans är hur jag vill se ut i sommar.
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback