Hej vintern (igen)

Jag har återkommit från Robertsfors till min lilla familj och sitter och tittar ut på snön som tydligen tyckte det passade bra att komma i natt. Mozart och jag tog oss en skön sovmorgon och funderar nu på vad dagens projekt ska bli.
 
Igår alltså for jag upp 2,5 timme med buss efter att ha tillbringat helgen hos Holmbergs. Det har varit en riktig toppenhelg måste jag säga trots att den inleddes med begravning - som var väldigt fin. Världens mys! Det är något speciellt med den där går'n och familjen. Jag blir som en geleklump av avslappning och mår så himla gott av att vara där. Vi har pratat i massor, jag har varit i kalvstallet och fått gosa med en hel massa nappflaskebebisar, arbetat med kroppen och däremellan har vi ätit gott, suttit i grillstugan, stickat och bara myst. Dessutom avslutades helgen med ett tokfint dubbeldop i söndags.
 
Jag känner mig alltid väldigt rik när jag varit nere i Robban. Vilken släkt! Och trots att jag egentligen är släkt på så pass långt håll så har det kommit att bli så nära, hur blev det så då? Jo det började med ett nött VHS-band när jag och Abbe var små men den historien kan vi ta lite senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback