Det här med att inte ha någon aning om någonting

Lite så känns det nu. Som att jag inte har någon aning. Jag vet inte om jag kommer få något av de alla jobb jag sökt, jag vet inte när jag får in pengar på kontot nästa gång, jag vet inte var jag (vi) bor i sommar, jag vet inte vad jag gör nästa höst. De två senare frågorna känns dock helt lugna, det är sånt som kommer komma med tiden.
 
SÅ vi kan ju börja i den ände som känns mest relevant och aktuell. Jobb. Hjälp mig nu att gnugga geniknölarna riktigt, riktigt hårt och tipsa mig om allt, stort som smått, som går att få in lite kosing på här i Pite. Mina idéer håller på att ta slut. Och mitt tålamod. Mvh /Desperat

Kommentarer
Postat av: Annika Särnö

Ska kolla med min bror och svägerska som bor i Öjebyn i Piteå båda svägerskan jobbar där och har sin familj i Piteå så något borde dom känna till :)

Svar: Tack snälla du! <3
Matilda Karlsson

2013-10-08 @ 07:08:08

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback