Det var inte meningen, det bara hände

Det kan möjligtvis vara så att det hände en grej idag när jag var på vår ICA nära-butik för att köpa mjölk. En liten liten liten grej som fick dagen att bli mycket bättre.
 
Det kan möjligtvis vara så att jag råkade köpa en jultidning full med julpyssel och därmed kan det vara så att julen flyttade in här hemma idag. I sinnet i alla fall. Det är ju för bövelen snö på marken.
 
Jag säger bara en sak: om ni är jul-freaks som jag så är det här i kategorin "Jul hos Bonnbönan" ni ska hänga nu och fram till jul för jag kommer gå crazy, det är en sak som är säker.
 
Det är nu det börjar.
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag köpte också en Allas veckotidnig å där
var en bilaga/tidning med uuunderbara
choklad-smarrisar: rekomenderas ! bara 29 spänn!
bilagan 59:- gratis !

Svar: Åh den måste jag kolla upp!
Matilda Karlsson

2013-10-22 @ 00:22:34

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback