Once you go ginger you never go b(l)ack?

Vilket skit det är att vara fejk-rödis. Jag ÄLSKAR mitt röda hår när det lyser som eld sådär fantastiskt, men vad jag inte älskar är att röd hårfärg sitter som skräp. Det där härliga mattas ur innan jag hinner blinka = drygt. Karins Konstgrepp hade samma problem men hon fann lösningen! Som arbetslös finns det inte feta pengar på kontot så att gå och köpa dyra färginpackningar har jag ingen lust med. Därför kom Karins lösning som ett brev på posten - att beställa en intensiv-toning på eBay för billiga pengar.
 
Idag trillade beställningen ner i brevlådan och för samma pengar jag skulle fått en pump med flashig färgmask här i Sverige fick jag 4 burkar + frakt från England av den här braiga grejen jag nyss testat! Nu första gången använde jag toningen som den var, direkt ur burken, men de följande gångerna när det är för att "hålla efter" behövs bara en matsked per gång som jag blandar med vanligt balsam.
 
Resultatet blev perfekt! Jag fick tillbaka den orangea knallfärgen som Ebba färgade på mig för en månad sen och är alltså hur nöjd som helst (och det tog bara 20 min). Bäst av allt är att det luktar balsam, inte starka kemikalier som fräter i näsan.
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback