Välkommen till världen!

Efter en prommis i solen sitter jag och dricker kaffe, pluggar körkortsteori och ser över vårplaneringen. På min promenad svängde jag förbi en brevlåda för att sända iväg en liten present från norr: min stora härliga släkt utökades nämligen igår och det måste firas! Tjihoo!
 
Lilla Agnes har kommit till världen, frisk och kry och alldeles lagom stor. Underbart! Längtar efter att få träffa det lilla knytet som alltså är min tremänning. Det är så fint när släkten fortsätter blomma ut och bara växer åt alla håll och kanter <3
 
Välkommen Agnes!
 
Ida, som blivit storasyster och Åsa som blivit faster igen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hon är lika fin som sin storasyster❤️

2014-01-30 @ 13:39:03

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback