6 små grisar

Idag har jag varit och hämtat sex stycken små 25-kilosgrisar som ska få ha det bra i sommar. Fantastiska små lyckopiller är vad de är även om en av dem drev oss till vansinne genom att rymma till skogs. Två brännässelbrända knän och en målvaktsräddning senare kom dock den lille knorrisen till rätta, tack och lov.
 
Lilla lillebror tjuter av lycka när han får vara med grisarna - det är fantastiskt att se vilket utbyte barn har av att få träffa och vara nära djur och jag tänker på vilket stort värde det har haft för mig själv. Ovärderligt!
 

Kommentarer
Postat av: Evelina. Holmberg

Tror jag bokar resan på direkten! SÅ SÖÖTA!!!

Svar: Hihi :D Välkommen!
Matilda Karlsson

2014-05-22 @ 11:26:23
Postat av: Paulina

Vilka otroligt fina bilder du tar. Kul att läsa/ titta på din blogg./Paulina

2015-06-25 @ 17:49:53
URL: http://stickeristickera.blogspot.com

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback