Viva Italia!

Om ett par timmar sitter jag på tåget mot Arlanda för att ta mig till Sardinien med Kammarkören vid MHS i Piteå. Det ska bli så himla kul att träffa alla igen efter att ha varit ifrån dem en månad. Resväskan är fullproppad med sommarkläder (och lite för många par skor = beslutsångest) och handväskan är laddad med en stickning, en mobil full av nedladdade poddar att ha i öronen på flyget, läppcerat med hög solskyddsfaktor och solbrillor. Eftersom vi ska på turné har vi många aktiviteter på schemat och ett gäng konserter, men det hindrar oss inte från att äta massor av god mat, ströva på kullerstensgator, doppa tårna i havet, dricka vin och äta tiramisú. Om en vecka kommer jag hem med några nyanser brunare hy, en uppblåst vetekänslig mage, musikupplevelser i sinnet och kameran fylld av fina bilder.
 
Bildkälla HÄR.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback