Magkatarr?

En bra vecka slutade med - magkatarr? Ja, inte helt omöjligt. Känns som det enda alternativet idag. Kul skoj.  Vaknade med grotesk värk i magen i morse och insåg dessutom att jag försovit mig. Jag som skulle bli fotad av Jenny! Panik! Hann inte tänka på magvärken och tog mig snabbt som attan iväg till bussen och till Tierp. I Tierp gav jag efter för magen och vände hemåt igen.

Det var ingen magsjuka, inte kvinnobekymmersvärk, utan var smärta i kramper utan dess like. Ett helvete skulle jag vilja påstå. Och orsaker till magkatarr ska tydligen kunna vara stress, kaffe, oregelbundna mattider o dyl. HAHA. Ni ser ju själva.

Efter lunchtid var jag äntligen människa igen och har hunnit med att baka en sats lussekatter. Mysigt! Snart kommer Angelica hit och provsmakar till tonerna från Idolerna.

Nu ska jag fortsätta elda och ta och värma lite glögg.




Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback