Komma ikapp

Jag fick den äran att åka tåg och buss hem med mitt Ebba-troll idag! Inte illa! Ehm, Ebba påminde mig idag att jag inte ens slängt ut bilderna från när hon klippte mig och vi åt tapas för, ja vad är det nu, 2 veckor sen? BU för mig.

Det blev lite mer ordning på trollet kan man ju enkelt uttrycka det.



När jag ändå håller på och tar ikapp kan jag ju fortsätta:

Det lilla trollet här nedan till vänster räddade min fredag. Då dagen inte blev som planerat åkte jag till Vad och gjorde nytta. Där var även Knaskusinerna Larsson och den här parveln blev min lilla dräng. Vi städade undan hagen och var på traktoräventyr! Filurerna till höger träffade jag på igår när jag snorig och trött tog mig en promenad över åkrarna - och visst hamnade på ungdjurens bete. Uppiggande att stå och prata med dom en stund.


Axel, ännu har du ett par decimeter kvar ner till pedalerna!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback