Vinna eller försvinna

Efter förra veckans uppehåll och en rejäl bamseförkylning ska jag nu försöka ta mig an spinningcykeln på podiet igen. Ett galet intensivt pass väntar. Woho! Trots att förkylningen inte ger sig så ska jag chansa idag och ge järnet ändå. Ibland blir det åt helsike när jag gör så och ibland vänder det och jag blir frisk. Hoppas på det senare.

Jag kom efter lite i skolarbetet då jag febrig och orkeslös sov mig igenom veckan med Farbror Ipren som bästa vän, så idag har jag jobbat ikapp lite och skrivit på kåseriet om dödssynder. Det läggs upp här ikväll när sista touchen är gjord. Jag är bättre än alla andra är rubriken.

C'ya, nu drar jag iväg för en timmes svettningar.


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback