40-årsfirande och peppar

Kära mamma fyller 40 på måndag och idag firar vi för andra gången. Släktkalas stundar.

Jag förstår inte vad det är som är fel, jag är efter bara tre veckor av terminen tröttare än någonsin. Jag behöver tagga till, få energi och bli motiverad igen. Det kommer och går lite som jag har tur från dag till dag. HJÄLP.

Dock kommer livet ordna upp sig rätt märkbart när jag kan släppa grisverksamheten helt. Idag har övriga uppdrag varit ett inhopp som kantor på ett litet gemytligt dop i Söderfors Församlingshem och sånt är alltid lite mysigt.

Musikmässigt är jag faktiskt mest inne på sång just nu. Igen. Precis som förra hösten (JÄTTEDUMT när jag borde vara så inne på piano istället). Helst ska det vara snygg jazz. Mums! Bäst för mig att jag ändrar mig nu lagom tills jag måste öva som en get inför julen då betyget i piano ska sättas efter slutprovet. Buhu. Jag behöver pepp pepp pepp.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Gratta lilla mamma från oss.:)Kerstin E

2010-09-13 @ 09:38:26
Postat av: Matilda

Sv: Tack det ska jag göra! :-) Kram

2010-09-13 @ 14:11:57
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback