Halvfart

Efter olyckan i måndags har jag liksom gått lite på halvfart. Man får sig en tankeställare och det är många tankar som snurrar. Farten börjar komma upp igen och det är fullt ös med styckning och ett pussel att avsluta allt vad grisar heter. Ikväll är den grisiga sommaren över på riktigt. Igår hade vi vårt första musikalmöte, en liten upptakt inför rivstarten nästa vecka då det är sångaudition. Senare väntar även dans- och teateraudition. Det är otroligt vad folket och lärarna gör med en. När jag gick in var jag måttligt road över hela grejen, trött och ville helst bara hem. Ut kom jag med ny energi och peppad som attan. Det kommer bli slitigt, tungt och superkul att jobba med!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback