Reflektioner

Jag tänker över några saker.

-
Under sommaren, vilken bestod av ca 110 dagar, har jag (väldigt ungefärligt räknat) öppnat 8500 st mjölkförpackningar. Det måste vara mer än vad en normal människa öppnar på en hel livstid. Nu har jag liksom börjat få in snitsen.

- VARFÖR fattar inte folk någonting? Jag måste sluta tjuvlyssna på folk på bussen för jag blir bara förbannad när det sitter någon och säger till en annan något i stil med: "Jamen du vet det blir EN krona dyrare per portion att göra egna köttbullar än att köpa färdiga frysta".

- Det är galet svårt med dirigering. Just nu vill jag att alla sånger som finns ska sjungas/spelas i 2-takt, unisont, utan dynamik och utan annat krångel som kräver att jag gör olika saker med händerna. Undrar om det blir roligt?

- 16 eller 17, whatever. Jag har ju ändå sagt åt alla i ett halvår att jag är 17.

- Tydligen är det bara tre veckor kvar tills det är audition till Bolands årliga musikal. TRE VECKOR. Fattar ni hur lite det är? "You're the one that i want, uh uh uh, honey"


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Köpta är inget alternativ, dom innehåller så mycket annat än kött.

2010-09-09 @ 17:12:17
Postat av: Maria

Mer tvåtakt åt folket!!!

2010-09-10 @ 11:42:59

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback