Day 04 - A habit you wish you didn't have

Det här var en svår en! Men en vana som jag verkligen får lida för, är att jag inte tar tag i saker om det inte verkligen är bråttom. Det gör att jag alltid är stressad trots att jag kanske egentligen haft tid.

Men å andra sidan.. Ibland kan jag få dåligt samvete för att jag inte utnyttjat ett 30-minutershål i skolan och gjort en läxa som sen tar 2 timmar att göra hemma på kvällen för att jag då har svårare att fokusera. MEN egentligen kanske jag gjorde rätt som tog ledigt den stunden för att orka resten av mastodont-dagen. Så det är inte lätt att dra gränsen.

Det är i alla fall väldigt störigt när jag ibland slängt bort tid istället för att förbereda och sedan får hetsa i sista stund.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback