Att förena nytta med nöje

Duktig som jag skulle vara tog jag med mig pluggunderlag för Litteraturhistoria, Grease-manuset och engelsk-boken upp hit. Hur mycket har jag fått gjort? Nada. Det är väldigt lätt att tänka hemma: "Jag får säkert tråkigt en stund så jag kan göra det här".

Yeah right! Även om jag haft tråkigt småstunder har jag ju varit så urbota trött att plugga inte direkt varit det första jag tänkt på att göra. Det känns lite bättre att hoppa in i bastun eller kika på dagens skörd av foton när man är här uppe.

Semester-hjärna-dygnet-runt-syndromet kallar jag det för.

Kommentarer
Postat av: ebbis

jo jag vet! kollar man riktigt noga så kan man se att det är ingraverat "KALLE" !! :D

2011-02-25 @ 19:56:39
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback