Day 08 - Short term goals for this month and why.

Eftersom februari är så gott som slut får det bli för mars månad istället.

Mina mål för mars utan inbördes ordning:

- Inte ta på mig mer att göra än det jag redan har uppskrivet i kalendern. Eftersom jag behöver fokusera på det jag verkligen ska göra. Jobba jobba och hårdköra med musikalen. Verkligen hårdköra.

- Fokusera. På grund av ovanstående. Nu får jag banne mig inte falla ihop och ruttna för småsaker. Den här månaden blir intensiv och det har jag vetat länge nu.

- Låta energin gå till rätt saker. Hör också ihop med ovanstående. Jag behöver all energi jag kan få för att kunna ge all energi jag någonsin har.

- Äta mellanmål. Varje dag. Jag blir nämligen inte snäll när jag kör soppatorsk.

- Njuta trots hård press. Träffa Fredrik, träna, ägna mina vänner tid osv. Saker som ger positiv energi. "Nej jag har inte tid" får inte hindra. Då får jag väl tammetusan skriva in det i kalendern så jag vet att det faktiskt finns tid. Eller ta den sura smällen att kanske få VG på ett prov.



Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback