"Nämen OJ" tänkte ni nu!

I'm still standing, yeah, yeah yeah.

Jag har i skrivande stund middagspaus mellan körerna. Tisdagarna ser nämligen ut som följer:
Förmiddag   - Ledig
11.30-13.30 - Förberedelser och lunch
13.30-15.30 - Körer!
15.30-19.00 - Förberedelser, arrangering och mat
19.00-21.15 - Kyrkokör.

För övrigt händer det mycket överallt just nu men ändå inte lika mycket som det brukar. Trots det och trots att jag sover massor har jag den senaste veckan varit trött som ett as dygnet runt = inte bra. Inte ens kaffe hjälper. Liksom. Aj då.

Inom snar framtid väntar i alla fall roliga saker som händer. Nästa torsdag, den 17:e, har vi Duvemålakonsert igen på Nannaskolan så ni som missade den sist har chansen igen! Det blir nästan likadant som förra gången förutom att ett par låtar försvinner och en knölig 7/8-takts-låt tillkommer.

Senare ska det även bli sportlov och då rymmer jag upp till Sälen för att inte kunna anstränga mig så väldigt mycket mer än genom skidåkningen. Det blir väl behövligt med tanke på hur mars och april ser ut med körframträdanden, musikal och annat. Vojne vojne!

Det här var enbart vad vi kallar en "statusuppdatering" och hade väl inget mer värde än så egentligen. Nu vet ni att jag lever, tralala.


Päronskrutt i mungipan, ful grimas, rufs i håret och kli på näsan. En helt vanlig tisdag.


Här försökte jag se normal ut. Det gick inte som ni ser.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Har du förväxlat bildtexterna?? ;-)

2011-02-10 @ 20:37:28
URL: http://deliq.blogspot.com

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback