Oscar höll oss vakna. En stund.

En tokig, men rolig, idé fick mig att åka till Uppsala igårkväll för att titta på Oscarsgalan under natten. Fram till fyra på morgonen klarade vi oss innan jag somnat i soffan och vi var less efter fem timmars tittande. Kvart i sju ringde mobilen och tralala så var det dags att gå upp. I det läget var idén inte lika rolig längre. Hm.

MEN vi peppade till och drog till skolan berikade med 2,5 timmars "god" sömn, haha. (Jag sov som en stock förvisso, det gjorde inte de andra). Otroligt nog tog vi oss igenom dagen som pågick 8.30-17.45. Jag kan inte för mitt liv förstå hur det gick till om jag ska vara ärlig. En powernap i Teorin hjälpte iaf mig. Det återstår att se hur pigg och hurtig morgondagen blir.

Som Jenny skriver så är Oscarsgalan rätt överskattad. Ändå är det roligt att få lite "stjärnglans" på tillvaron och röda mattan och klänningarna är helt klart roligast. Och Scarlett Johansson var sjukt snygg. Punkt.

Dagens PLUS: Natten. Vi hade roligt som attan!
Dagens MINUS: Den jädra hemska förkylningen som tagit över alla delar av min kropp under dagen. Prosit!



Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback