Statusuppdatering

En liten kraftsamling inför övningen med kyrkokören som dimper in här alldeles strax!

Med Lilla stjärnan utövades idag rytmiklekar med ägg, marackas och triangel. Tro mig när jag säger att det pågick ett mindre (eller större..) kaos under 40 minuter.

Stora stjärnan var en liten skara idag, 4 stycken! Trots det så gjorde vi väldigt mycket och hade det roligt vill jag påstå. Både tjejerna och jag var lite småtrötta men vi gav oss bland annat i kast med att jobba med sångteknik och sjunga samma sång med olika uttryck osv. Den 13:e mars sjunger de på gudstjänsten i Månkarbo kyrka kl. 11, kom och lyssna vetja!



NU: Kyrkokör! Trumpeter skall ljuda och Kristus återuppstå. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback