Skrattfest

Det var väldigt länge sedan jag skrattade så mycket under en enda dag som idag tror jag. Hela dagen har bara varit skum på något vis.

Egentligen är det konstigt att jag hållt humöret uppe trots att jag bara sovit 6 timmar i natt och haft skoldag 10.15-17.40 (innehållandes enbart 2 lektioner. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Värt.). Varpå jag var på stan med en sväng och sedan åkte hem med åtta-tåget och var hemma kvart över nio. Still happy.

Kanske är det inte så konstigt förresten: Jag är utvilad efter lovet, har våren under kontroll, har inte hunnit få sjuttiotusen saker av stress överösta över mig och de två lektionerna vi hade var inte ansträngande. Dessutom blev de 4 håltimmarna idag heltokiga. Det har varit De Dåliga Ordvitsarnas Dag, minst sagt. Tänk en sån tur jag har med min klass!

Fortfarande glad i hågen ska jag hugga tag i boken nu och sova gott med vetskapen om att jag inte behöver åka hemifrån förrän halv tolv i morgon. Yeah.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback