Dagens insikt(er)

-Min verklighet just nu består av 2 (TVÅ) hellediga dagar den kommande månaden, som har sin början idag.

26/3 och 11/4 har jag mina enda hellediga dagar från och med nu fram till den 16 april då vi har den sista Greaseföreställningen.


-Förresten är jag väldigt mycket inne på det här med att dirigera just nu. Hmm undrar om det kan hända att det är lite det som är min grej. Leda, planera, strukturera, arr:a, skapa "genom andra människor", och liksom hålla koll på andra istället för mig själv, haha.

Det, och även musikal (som ju blir ett projekt med variation man gör och sedan lämnar igen) passar mig bättre än att nötanötanötanötanötanöta 5-7 timmar om dagen på ett specifikt instrument, i mitt fall piano, i flera år bara för att sedan kunna kalla mig för "Konsertpianist". Ja, så är det banne mig.

Kommentarer
Postat av: Evve

Sv: JAG VEEET! DET SKA BLI SÅ KUUUUUL!!! :D :D LÄÄNGTAR! Men du? Är din sista föreställning på lördagen? Var den inte på fredagen? :S

2011-03-17 @ 20:13:23
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback