Det händer mycket nu!

Ja hej kära ni!

Det händer mycket nu kan man säga och ändå är det totalt stendött här. Förlåt för det.

Igår hade jag de sista körövningarna innan påskveckan då det blir uppehåll med anledning av Grease. Nästa vecka har vi ju intensivvecka och är på Regina hela veckan och veckan därpå spelar vi upp!

Det är så sjukt nära nu, det börjar bli verklighet. Tänk att det är ett helt halvår sedan det var auditions och nu står vi här med ett pussel som ska läggas i helgen för att om NIO DAGAR spela upp inför publik! Tjoho!


Trots att skallen mestadels tas upp av Grease så trängs det in en hel del annat där också. Lite annan musikal till exempel. Fredrik i spetstrean har gjort sitt projektarbete under våren och nu på sluttampen har jag varit med på ett litet hörn på en av låtarna han spelat in. Vi spelade in förra måndagen och resultatet ligger sedan igår kväll ute på nätet. Det är en snygg duett ur Chess, och den heter "Mountain Duet".

Hela projektet finns att lyssna på HÄR. Lyssna lyssna!

Nu när det börjar dra ihop sig lovar jag att hålla er bättre uppdaterade om vad som händer för nu är det bara Grease som gäller och allt annat läggs på is ett tag.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Underbart och mycket njutbart.

Ni är helt fantastiska!

Gratulera Fredrik till ett superbra projektarbete.

2011-03-31 @ 22:15:33
Postat av: Matilda

Svar: Tack mormor! Det ska jag absolut göra! Kram på dig.

2011-03-31 @ 22:21:29
URL: http://bonnbonan.blogg.se/
Postat av: Evve

Wow wow wow! Det ska bli så grymt kul att få se er uppträda och resultatet av alla dessa timmar som ni spenderat med detta! Lycka till nu och njut av denna upplevelse! Vi ses snart! :D Kram! (herrgårdsfäboda gänget hälsar!)

2011-04-03 @ 20:02:32
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback