HURRAAAAAAAAAA!

GISSA om jag är glad! Tandställningen i överkäken är numer borta! Tjoho!

Så himla skönt, och en verkligt glad överraskning. Imorse när jag gick dit hade jag ingen aning om hur det skulle sluta. "Ja, det här ser fint ut så om du är nöjd kan vi ta bort den där uppe nu". "Ta bort den FORT innan ni ångrar er!" svarade jag. Så så blev det.

Nu är jag schnygger - har raka tänder, slipper bekymra mig om att ha sallad hängandes på tork, eller ha knallgula gummisnoddar som konkurrerar ut självaste solen och får mig att se ut som en kedjerökare i käften.

MEN det känns däremot väldigt tomt. Det ekar ju rentav av all plats som blivit över. Dessutom känns det lent och fint och jag kan säga adjö till skavsår, blåsor och elefanthud i munnen. Å andra sidan har jag fått en "härlig" pryl som är som en blandning mellan löständer och bettskena som ska sitta där i ett halvår och gör att jag inte kan säga bokstaven *f*.

Jag får helt enkelt dra ner på mina favoritord: fiffigt, fräsigt, fräckt, fuffens, fnula, finurligt. Och Fredrik, ja, han stackarn får heta Hredrik från och med nu. Haha!

Just nu har jag ingen bild men imorrn, då jädrar, ska ni få se ett tandleende som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Kul!

2011-03-18 @ 08:42:10

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback