Smidig som ett kylskåp



Ja, lite såhär kände jag mig idag på musikalrepet som utövades i danssalen. Men lugn bara lugn, ni ska få valuta för pengarna ändå. Tur att Sandy inte är så dansant av sig. Det blir lite extra övning för mig helt enkelt. Jesus amalia.

Imorrn hoppas jag på en intensiv dag trots att det inte är någon "vanlig" torsdag. Hurraaaaa för att PL-lektionen är inställd imorrn säger jag - det innebär att jag slutar vid lunch! Därför blir det en sväng på stan för att ordna diverse Grease-prylar.

Saker att hinna med i morrn (utöver de ynka ordinarie lektionerna):
- En tur till Tandregleringen för att bli av med det fula gula smajlet och förädlas med nya fräscha kedjor och gummisnoddar. (just nu är jag så less på tandställningen att jag bara vill bända bort den. NU!)
- Spela in "film"
- Ordna lackleggings, skor och andra småprylar.
- Träna!
- Öva!
- Skriva uppsats om kvinnligt ledarskap inom musikbranschen.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback