Hemma i Uppland igen

Och allt jag har att säga just för tillfället är att jag har haft en fantastiskt bra helg med världens finaste människa.

Plus att jag vill ge er ett tips. Eller nej, snarare kräva en sak av er.

Läs den här bloggen:

www.hejaabbe.com

Den är fantastisk. Berörande. Äkta. Känslosam. Ärlig. Berättande. Unik.

Man kan inte annat än älska Abbe när man läser bloggen.

Tack Abbes Pappa för att du skriver.

Så, gå in, ta dig fram till arkivet och börja i mars 2005 och beta dig framåt i tiden. Det gör jag just nu. Med tårar i ögonen. Läs om lilla Abbe (som inte är så liten längre) som är en tuff kille med ett hjärtfel. Abbe är en kämpe!








Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback