Godmorgon världen, hej Stav

God morgon!

Det är bra fin att vara hemma alltså. Trivsamt och mysigt och alldeles härligt. Nu kan jag liksom inte bärga mig tills jag får träffa alla som jag saknar!

Eftersom jag var hungrig som en varg igår när vi kom hem så hade mormor förberett mysfika/nattmat med köttbullar, skinka och gottgott så att vi kunde åka raka vägen dit och fika. Myspys! Mozart fick bråka av sig lite med deras katter och sen åkte vi hem och nattsuddade jag och mamma. Sent och mycket te blev det. Jag har längtat hem!

Det är verkligen jul i vårt hus nu, jag ska försöka fota lite i dagsljuset (som faktiskt finns här!) så ska ni få se litegrann.

Idag ska vi till Gävle och fira kusin Jakob som fyller tonåring och sennans Ebba frissa till mig & Fredrik och bara julmysa!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback