Tvätta, stryka, städa, packa

Hej och hå! Jag har haft tvättstugan sedan sju och passar mellan varven på att kolla julkalender, äta frukost och vinka av Fredrik som åkt till Lule på lektion.

Idag är det den stora fixardagen. All smutstvätt ska tämjas, lägenheten ska bli skinande fin, kylskåpet ska rensas ur så det inte luktar gammalt snusk när vi kommer upp efter nyår, och så ska det ju PACKAS. Packandet är det jag våndas mest över, helt klart. Julklappar ska trängas med kläder och pryttlar och herregud, haha. Men det ska gå!!

Sen ska det hämtas ut några beställda julklappar och en ny bur till Mozart också.

Så om jag inte är så aktiv här idag så fattar ni. Nu ska jag diska!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback