På plats!

Så var vi framme! Fem timmar tog det att rulla hit från Uppsala och då hann vi med ett matstopp i Månkarbo och en kisspaus i Rättvik också.


Jädrar i havet vad jag ska njuta den här veckan. Ni anar inte hur jag ska trivas här bland snögubbar, skidor, maträtter, filmer och mysiga människor.


För övrigt har jag fått tillbaka min dator efter den varit hos doktorn och fått sitt batteri bytt. HURRA! Har väl aldrig varit så o-produktiv som nu de senaste 3,5 veckorna när jag varit utan den. Firar återkomsten med en gammal photobooth-bild eftersom jag i skrivande stund ser ut som ett jehu. Vi ses i morgon i stället för nu ska jag sova som en död.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Riktigt goa dagar önskar jag

till hela gänget.

Ta det lungt och inga brutna ben,tack !

Kramar till alla !

2012-02-18 @ 11:40:22

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback