Produktivt handikappad

Jag har ett handikapp. Jag KAN inte ta tag i saker förrän det verkligen brinner i knutarna. Tänker varje gång att: nu ska jag banne mig vara ute i god tid så jag slipper stressa. Funkar det? Nä, aldrig. Då sitter jag där likt ett litet monster och sliter mitt hår samtidigt som klockan drar iväg mot deadline.

Jag är en jäkel på att planera mitt skolarbete - men sämst på att hålla planeringen. Det trodde ni inte va?

Sen är det förstås skillnad när jag verkligen är inne i något för då kör jag på som en ångvält men när det är såna där halvjobbiga halvdana uppgifter väntar jag alltid till sista sekund istället för att få undan det. Smart? Inte ett dugg.

/Matilda med en att-göra-hög-el-grande.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ett problem när man heter Mathilda tror jag, tänk om man för jämnan vore lika produktiv som i sista sekund.



Ha ett fortsatt skönt Sportlov

2012-02-22 @ 18:46:50

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback