2800 poäng och 62 kvm

Betygen är satta nu och jag känner mig ungefär lika urlakad som en urvriden disktrasa. Allt detta slit i tre år - och så är det över så plötsligt. Hela eftermiddagen har jag förgäves försökt komma på nån uppgift som ligger och dammar helt bortglömd. Det fanns ingen sån. Mina slutbetyg är satta. Läskigt. Betygen jag ska leva med resten av livet men förhoppningsvis inte ha nytta av med tanke på att jag vill plugga musik.

2800 poäng senare liksom.

Vad som glädjer mig nåt alldeles fånigt mycket idag är att Fredrik nu skrivit på kontrakt för vår lägenhet i Piteå som vi får i juli! Tjohoooo! En tvåa, en trappa upp, på 62 kvadrat med balkong ut mot en liten skogsdunge och ett villaområde. Mys!

Och på fredag kommer han hem - karln min!

Titta förresten också vilka som blivit kompisar idag...


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback