HÖSTEN ÄR SÄKRAD!

Jag är inne i ett sådant lyckorus just nu att det knappast kan vara sant! Jag KOM IN PÅ FRAMNÄS!

WHIEEEEEEEE!

Jag är stolt, glad och alldeles fullkomligt lycklig, för det är verkligen precis det här jag vill. Och jag är så otroligt glad att beskedet kom så snabbt, för nu slipper jag gå och grunna på hur det ska bli till hösten. Sångläraren ringde på vägen hem från skolan och lämnade antagningsbeskedet!

Snacka om att få bästa motivationen till att kämpa färdigt med allt. Belöningen kommer ju till sommaren och hösten, vilket nu är alldeles säkert. Åh vad det känns härligt! Mums!


Kommentarer
Postat av: Mormor



Roligt ! JA det är det.

Hum...men Piteå är så långt bort tycker jag.

2012-05-15 @ 23:49:39
Postat av: Evelina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Kan känna lyckovibbarna ända hit upp! Så kul! :D Du är så bra!!! Grattis! Storkramn från Norrland

2012-05-16 @ 19:52:53
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback