The eagle has landed

Jag har äntligen hamnat i soffan efter vad som känns som en lååång dag. Rolig men lång!

Vi har fått i oss sen middag som tog en evighet att laga men blev väldigt gott (kycklingklubbor i ugn med en sås gjord av sky, Philadelphia, soja, grädde & lite hönsbuljong).

Fredrik & jag är helt inne i serien House just nu, vi är helt fast och kollar åtminstone ett avsnitt på 40 min varje kväll innan vi somnar. Det är lite roligare att ha en gemensam serie att kolla på än när jag plöjde Desperate housewives själv i somras. Dock är det ju helt galet frustrerande om någon av oss är borta en hel kväll så pass sent att den andre hinner gå och lägga sig. Då blir det House-abstinens.

Nu ska vi kolla på när folk får elchocker, blir behandlade för fel sjukdomar och allmänt experimenterade med av en haltande och otrevlig doktor. Hej House!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback