Jag och min snygga (stora) lillebror

Abbe och jag har alltid varit lite som hund och katt på varandra men det är väl så när man är syskon. Särskilt när syskonparet består av en dominerande storasyster som gillar att bestämma och höras och en lillfis till lillebror som är lite slö och helst gör allt annat än det som storasyster säger, hehe. 
 
Men vi har alltid liksom beskyddat varandra. Jämt. Och vi är bäst på att gadda ihop oss. Och så har vi världens bästa humor såklart. Och nu när vi börjat bli vuxna har vi roligare ihop - nu planerar vi festivalbesök, pratar musikproduktion och musikprylar och upptäcker att vi har en del (många) lika intressen.
 
Det sämsta är att jag flyttat nu när vi upptäckt det där. Flyttat 80 jäkla mil.
 
Jag saknar dig bro!
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback