Back on track

Halsen skraltar lite ännu men på förmiddagen var jag upp till Musikhögskolan och hade extra sånglektion eftersom det inte var så givande när var sjuk i tisdags. Nu känns det ändå helt okej, stämbanden töjer sig fin-fint (ju högre ton desto mer uttöjda stämband, därför = bra) och slemhinnorna är inte lika svullna.
 
Yeey! Jag och mina nyfunna höga ton-kompisar kunde därmed återförenas fredagen till ära.
 
Bjuder på en vidrig fredagsbild ur Photo Booth. GLAD FREDAG PÅ ER! Snart får vi besök!
 

Kommentarer
Postat av: ebbis

ALLTSÅ HAHAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄKLA FUL DU ÄR MITT HJÄRTA! HAHAHAHA, du kan ju göra min "ögon-min" utan fingrarna, good work! :* <3

Svar: Hahaha jag vet! :D :*
Matilda Karlsson

2012-09-14 @ 13:13:48
URL: http://ebbaasikberg.blogg.se

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback