Födelsedagen

I torsdags när jag fyllde år hade jag helt enkelt inte mycket tid till att blogga och igår var det en sån där magkatarr-dag där allt kändes värdelöst - men som slutade hur trevligt som helst. Det är en annan historia.
 
Now I'm BACK!
 
På självaste 19-årsdagen lyckades jag hux flux bli ledig tack vare att två lektioner ställdes in, så jag tillbringade dagen hemma och grejade. Senare blev det en liten tur på stan och rep med Kammarkören. Och vilken kör... Otroligt begåvade och klangen var fantastiskt fin. Så himla roligt! Att jag dessutom blev uppvaktad med den vackraste "Happy Birthday" jag någonsin hört (improviserad, mångstämmig!) gjorde inte saken sämre.
 
Efter repet gick vi hem och lagade till 3-rättersmiddagen som vi förberett på dagen.
 
Förrätt: Brietårta med honung och saltrostade pinjenötter

Varmrätt: Helstekt nötfilé från Robertsfors, klyftpotatis, sås och sallad.
 
Efterrätt: Chokladmousse med grädde och banan.

Namnamnam.

Det kändes lite konstigt att inte vara "hemma" på födelsedagen, och dessutom så långt borta men fördelen var att jag fick mycket härlig och rolig post i flera dagar! Brev, kort och paket. Så himla roligt! Tack! Fredrik är också världens bästa som gjorde min dag mysig och bra. <3
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fick du för något kul? :)

2012-09-09 @ 21:48:31

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback