Håll alla tummar i morgon!!

Imorgon är det så att jag heeeeeemskt gärna vill ha er allas fulla stöd och uppmuntran och så många tum-hållningar jag någonsin kan uppbringa:
 
Imorgon klockan 16.15 ska jag nämligen provsjunga för Musikhögskolans Kammarkör (länk) här uppe som leds av Erik Westberg!
 
Kören är blandad (både killar och tjejer) och består till mestadels av folk som går på musikhögskolan (Fredrik t.ex!)(Och jag känner att parenteserna flödar idag). Men även Framnäsfolk är välkomna att söka om de känner för det och det gör vi jag ju!
 
Så, jag hoppas på att verkligen göra bra ifrån mig och hugga en plats. Det vore verkligen kul då de är otroligt duktiga. Det är ett ställe att utvecklas på och människor att utvecklas bland.
 
 
Såhär ska jag försöka att inte se ut när jag sjunger i morgon, vad tror ni om det?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback