Hurtbulle

Jag har minsann varit så hurtig att jag varit ute och joggat idag efter skolan - skönt! Mina knän gör blandade prestationer kan jag säga. Rätt länge har jag haft det trassligt med knäna och med största sannolikhet är det mina missanpassade fötter som ställer till det och därför har jag ibland problem med att springa. Sist jag var ut gick det skitdåligt och idag gick det kanonbra. Skönt! 
 
Det är perfekt att sångläraren antytt att löpning/jogging hjälper sångandningen för då får jag äntligen arslet ur vagnen. Plus att jag självklart också gör mina dagliga situps och armhävningar, for notice!
 
Säg hej till Matilda-med-fett-dålig-kondis-och-ett-jätte-fejk-smajl (egentligen värkte benen illa när jag kom hem men shit the same, jag var stolt så då kunde jag väl plira dit ett litet leende och ett par crazy ögon också):

 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback