JAG KOM IN!

Hurra!!

Jag fick besked idag om att de antar mig till Kammarkören! Så härmed är jag med i Musikhögskolans Kammarkör! Så himla roligt - jag är verkligen hur glad som helst åt detta!

Dessutom är det snabba puckar för redan imorgon kväll är det dags för rep, spännande. Det blir mitt femte år i rad tror jag där jag firar min födelsedag i ett musikaliskt sammanhang. Alla år förutom förra året dessutom i körsammanhang. Förra året, på min 18-årsdag, spelade vi spetsshow på och jag stod som konferencier på UKK för en "show" signerad "Tianjin Experimental High School". Det var en annorlunda dag det med.

Imorgon är det alltså dags för Piteå Musikhögskolas Kammarkör, ett nytt kapitel i mitt musikliv att starta!

Tjohoo!


Kommentarer
Postat av: Mona

Men grattis! Både till kören och på födelsedagen!

Svar: Tack Mona!
Matilda Karlsson

2012-09-05 @ 20:39:23
Postat av: Mormor

GRATTIS ! LOVE YOU !
så kul att Du får vara med !!! och dessutom
göra detta tillsammans med Fredrik.
Lycka till och många kramar.

Svar: Tack mormor! Love you too!
Matilda Karlsson

2012-09-05 @ 22:51:22

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback