Klara, färdiga, gå!

Bälgar just nu i mig en stor kopp med te för att krypa till kojs. Imorgon far vi söderut och fortsätter (eller börjar på riktigt) vår turné!

Om ni inte är up to date med hur Fredrik "hamnat" i det här projektet så är det så att han vickade på dirigentkursen i somras där UAK som vanligt var övningskör. Eftersom han är duktig karln min och eftersom det alltid är tenorbrist så blev han tillfrågad om att åka med. Och glada blev vi för det! Tjoho! Han ingår i det där lyckliga tenorsläktet som liksom alltid tycks vara minoritet. Man skulle ha varit tenor alltså...
 
Så nu är vi sov-redo och lite resfeber kan jag tyckas ana.
 
Klockan är ställd på 04.00. Önska oss lycka till...
 
P.S. Eftersom jag inte har någon som helst aning om huruvida det finns wifi o dyl där nere i södern så kan det hända att det blir lite tomt här över helgen. Håll till godo! Jag ska ha kameran i högsta hugg! D.S.
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till och ha så kul

Svar: Tack Mathilda! Det var jättekul!
Matilda Karlsson

2012-09-26 @ 22:49:00
Postat av: Mamma

Ha en superskoj resa nu! Kramis! <3

Svar: Tack mammis <3
Matilda Karlsson

2012-09-26 @ 23:10:09
Postat av: Mormor

Lyckospark !
Kramar i massor till Er båda
Ha det bra och njut av resan !

Svar: Tack mormor! Många kramar!
Matilda Karlsson

2012-09-26 @ 23:16:24

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback